Thanks for reading :) //Fantasy Island
back to school ! :p
Khamis, 20 Disember 2012 | 0Superstar (s)!


Hello guys ! :D

back to school ? WTF ! hmmmm . back to school tak lama lagi dah . pejam celik pejam celik , dah habis dah cuti . 02/01/2013 start sekolah . hmmm . malas nya . nak cuti lama lagi ! HAHA . nak cuti lama boleh , tapi kan , kena menghadapi SPM dulu lhaa . baru boleh nak cuti lama . HAHA . tapi , mesti aku rindu nak sekolah balik . bukan nya apee , rindu kawan-kawan jee pon . HAHA . nanti , mesti rindu gelagat kawan-kawan aku kat sekolah . hewhew . :') . nak nak kelas aliran SENI . pasti aku merindui korang :) .

lepas tamat jee zaman persekolahan kan , tak ada dah orang selalu ejek-ejek aku . nak nak aiman . suka sangat ejek aku . HAHA . tahu dia ejek aku ape ? dia ejek macam niee GEMOK PENDEK , KAKI SAIZ BUDOK , ITIK , MULUT MUNCUNG . jahat kan dia ? suka sangat ejek aku macam tu . mentang-mentang lhaa aku niee pendek . ughhh :3 . HAHA . aku selalu ejek dia macam niee . DATUK DOLHI DAHI . haha . tahu sebab ape ? sebabnya , DAHI dia LUAS . haha . macam-macam lhaa nama gelaran dia ada . BUDU , DAHI , DATUK DOLHI , KON . hahaa . ada lagi , tapi , TAK INGAT. haha .

nak aku senaraikan ke nama gelaran-gelaran kawan-kawan aku niee ? HAHA . boleh jee pon . :)

ღ hariz zaiim - pokcak , lipan
ღ aiman - budu , datuk dolhi , dahi , kon
ღ amin - boyo , montel
ღ amirul mus - gigi , tepek
ღ afif' amin - kiput
ღ basyir - gigi
ღ ewan - gomez , kashaf
ღ apiss - apiss mok
ღ ijang - hdung
ღ din - bangla
ღ rahmat - hitam
ღ arib - labi-labi
ღ paih - idung
ღ danial - pale
ღ nurynn - tok
ღ mazlina - toyeng
ღ faressa - begom
ღ syahirah - najwa latif
ღ timoh - kutub , idung
ღ syima - makeup

setiap seorang mesti ada nama gelaran . haha . aku punya plak , hmmm . nak bagitahu ke tak niee ? bagitahu jelaa . haha . niee lhaa nama gelaran aku diaorang panggil . itik , kaki saiz budok , gemok pendek , mulut muncong . haha . banyak nyaa nama gelaran aku niee . :3 ughhh . tapi takpe lhaa . aku akan ingat nama gelaran ni sampai bila-bila . HAHA . :D

okay lhaa . tu sahaja aku nak bagitahu . back to school dah bermula kayy . ingat tu . HAHA . tak boleh blah betol . :3 okee lhaa . byee . assalamualaikum :D

adik-adik , kakak-kakak , dan abang-abang , 02/01/2013 dah start sekolah . mulakan hari anda dengan senyuman kayy ? HAHA . kepada batch 96's , good luck for SPM nanti kayy ? to batch 98's good luck for PMR n the last year batch 01's , good luck for UPSR :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm LailaSuria . 17teen . sulaimanians . kuala terengganu . thanks for visiting my blog :) do follow :D

underlined, bold

Ku masih memerlukan belaian kasih Dan tawa mesramu Kau seretku ke dalam rongga hatimu Salut kerinduan menggamit menusuk di kalbukuTerangi hidupku dengan cahayamu



Let's Sing!

The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : LSA
Full Edited : LSA

Riang Ria with my siblings :D !