Thanks for reading :) //Fantasy Island
genap 3 tahun ! :D
Sabtu, 29 Disember 2012 | 0Superstar (s)!


assalamualaikum :)

kali ini entry pada hari ini , adalah aku dan akak aku , dah genap 3 tahun berangkat . ALHAMDULILLAH . masih kekal lagi hubungan aku dengan dia . walaupun , aku dengan dia BERJAUHAN . tapi , tak bermakna , hubungan aku dengan dia dah PUTUS . aku still lagi hubung dengan dia walaupun dia BUSY dengan kerja . okayy . aku faham . aku kena faham keadaan dia . aku tak boleh ikut perasaan aku sendiri . :) . apa apa pon yang terjadi , aku dengan dia akan tetap bersama hingga akhir hayat aku :')

walau pun , dulu aku pernah nak MINTAK BREAK , tapi , aku tak boleh . sebab , aku terlampau sayang kan dia . dia lah orang pertama muncul dalam hidup aku . dia lhaa telah melakarkan dalam hidup aku . dulu , aku dengan dia , sama-sama tak suka antara satu sama lain . tapi , bila dah dekatkan hati ke hati , lain plak jadinya . HAHA . walaupun dia ada adik angkat lain dulu , aku tak kesah . hak dia . aku tak boleh nak halang . even , aku niee , KUAT JEALOUS . hewhew . aku ada kakak sorang jee dalam hidup aku . iaitu , FATIN FATIHAH MOHD ZAINAL ABIDIN . dia sorang jee aku ada . tak ada yang lain pon . takkan yang ada KEDUA :D

hmmm . bila time nak pereksa seni , aku suka suruh dia MELUKIS . hewhew . jahat tak aku dera dia ? mesti jahat kan ? hmmm . yee aa , aku memang jahat pon . HAHA . dia memang pandai melukis pon . tangan dia lembut . tangan aku niee keras . KERAS MACAM KAYU . haha . aku tak suka melukis . tapi , aku suka mewarna :D . haha . kalau aku lapar ke , aku gy mintak dengan dia . hewhew . *sukasangatPAUorang :p haha . hmmmm .

tahun depan , sape nak melukis untuk aku ? :( hmmmm . sedih lorhh . dia dah tak ada tahun depan . dia , dah habis sekolah dah . tak acii right ? haha . takpe . nanti tahun aku plak . fuuuhhh . berdebar plak asee nak sekolah , exam SPM . *dupdapdupdap* . dengar tak jantung aku tu ? laju tak ia dia berdegup ? laju kan ? haha . :p

agak-agak dia ingat tak tarikh hari ini ? 30-12-2012 ? hmmmm . harap-harap dia ingat lhaa . aminnnnn . sebusy mana pon kak , adik harap akak ingat tarikh tu :)

okayy lhaa . chaw dulu . nak packing barang ostel . hewhew . tak packing pon lagi :D byeee :*


adik harap , kita akan tetap bersama macam tu . SELAMANYA . iloveyoukak ! :*:* never ending relationship :D


Older Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm LailaSuria . 17teen . sulaimanians . kuala terengganu . thanks for visiting my blog :) do follow :D

underlined, bold

Ku masih memerlukan belaian kasih Dan tawa mesramu Kau seretku ke dalam rongga hatimu Salut kerinduan menggamit menusuk di kalbukuTerangi hidupku dengan cahayamu



Let's Sing!

The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : LSA
Full Edited : LSA

Riang Ria with my siblings :D !