Thanks for reading :) //Fantasy Island
sampai hati tinggal aku ! :(
Sabtu, 8 Disember 2012 | 0Superstar (s)!


hai guys ! :)

today , aku dah kena tinggal kat rumah sorang sorang . even u all knows , aku kena jaga budak kenit tu . kalau tak ada dia . dah lama aku keluar gy lepak . :/ ughhh . asal lhaa umur dia tak 8 or 9 tahun ? boleh lhaa aku bebas keluar gy jalan . ni tidak , umur dia baru 3 tahun . adoii . :/

terima kasih kepada adik adik aku . sebab , hang hari ini . sorang gy pavi , sorang lagi gy the curve . okee . terima kasih sebab tinggal aku . dan tak nak teman aku duk kat rumah . sampai hati korang kan ? tinggal aku . aku nak cakap dengan sape ? tak kan dengan SI KENIT tu kot ? ehh , HELLO ! kalau cakap dengan dia buat ape . dia bukan nya petah bercakap lagi . masih PELAT lagi ! arghhh ! aku tak suka ! :3

korang memang , suka tinggal aku . sampai hati kan ? iyeee aa . sape lhaa aku dengan korang kalau nak dibandingkan . hmmm .

korang dah keluar kan ? hari isnin ni 10/12/2012 aku keluar . so , tak payah mengade nak ikot aku . korang kan dah keluar hari ini . tak payah lhaa keluar hari isnin niee . okee ? adil bukan ?

korang buat aku menangis tadi . tahu tak ! TERIMA KASIH BANYAK BANYAK ! :P

okee tak ? jangan ikot . :P byeee byeee xD


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm LailaSuria . 17teen . sulaimanians . kuala terengganu . thanks for visiting my blog :) do follow :D

underlined, bold

Ku masih memerlukan belaian kasih Dan tawa mesramu Kau seretku ke dalam rongga hatimu Salut kerinduan menggamit menusuk di kalbukuTerangi hidupku dengan cahayamu



Let's Sing!

The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : LSA
Full Edited : LSA

Riang Ria with my siblings :D !