Thanks for reading :) //Fantasy Island
tahniah kepada batch 97 :)
Rabu, 19 Disember 2012 | 0Superstar (s)!

Haihai :)

hmmmmm . ape aku nak update hari niee erk ? cuba bagi idea kat aku . aku dah kering idea :D *pikirpikir*

okay okay . aku dah dapat idea dah niee . lambat la korang nak bagi idea kat aku . :3 . haha . okay . entry kali niee kan , pasal calon pmr 2012 . haha . tahu kenapa ? sebabnya ialah , batch 97 niee dapat result agak baik lhaa . better dari aku lhaa . HAHA . bila aku dengar result diaorang , adalah perasaan sedikit DENGKI . haha . tahu sebab ape ? sebab , aku punya result HANCUR . haha . kuat sangat aku main dulu . tak belajar pon . macam mana nak dapat result yang okay ? adoii . result aku dulu hanya cukupcukup makan jeee . :D haha .

kepada adik adik yang dapat straight A's , TAHNIAH erk . berkat usaha anda selama niee , membuahkan hasil . :) . kepada adik adik yang kurang cemerlang , takpee . next time ada lagi . buat yang terbaik lhaa yang tu . TEBUS balik kekecewaan anda pada masa akan datang . :) haha .

okay . sebelum nak tutup cerita niee . aku nak ucap TAHNIAH lhaa kat adik angkat aku . iaitu NORHANANI HAZIRAH MD ZAID . sebab dapat straight A's . haha . akaq tahu adik boleh dapat result GEMPAK macam tu . tahu kenapa ? sebab , adik boleh buat . berbanding akaq niee . HAHA . akhirnya , doa akaq MAKBUL juga yang adik boleh result macam tu :) . akaq tumpang GEMBIRA . :) senang jee hati akaq adik dapat result macam tu :) . hewhew . sorry , sebab tak dapat temankan adik ambik result sama-sama . :') sorry tau ! :')

hmmmm . niee lhaa orang nya . walaupun kecik , tapi , dia comel . aku sayang budak niee . :* :*



aku harap budak niee masuk sekolah sama dengan aku . sebab , budak niee dulu pernah sekolah dengan aku . tuptup , masa form 2 , dia pindah . hmmm . sampai hati dia kan , tinggal aku sorang-sorang . HAHA . nak buat macam mana , mama dia suruh . terpaksa lhaa terima . kalau tak , nanti dia kena pindah kat sabah . lagi lhaa jauh . tak dapat jumpa . muahahaha . hmmmm . ape ape pon , aku harap dia masuk SMK SULTAN SULAIMAN dimana tempat aku sekolah . HAHA. tak payah lhaa gy SAHUT dah . seksa tahan rindu niee . HAHA .

okayy lhaa . tu sahaja aku nak cerita . aku nak ucap TAHNIAH kepada semua batch 97 . :D okay lhaa . ada masa , aku cerita lagi . byeee . assalamualaikum :)

dear NORHANANI HAZIRAH , aku mintak mu masuk sekolah SS balik . please ? hewhew . aku ada SETAHUN jee sekolah kat situ . :') tolong nehh ? sayaaaanggg muuuu deqqqqq ! :* :*


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm LailaSuria . 17teen . sulaimanians . kuala terengganu . thanks for visiting my blog :) do follow :D

underlined, bold

Ku masih memerlukan belaian kasih Dan tawa mesramu Kau seretku ke dalam rongga hatimu Salut kerinduan menggamit menusuk di kalbukuTerangi hidupku dengan cahayamu



Let's Sing!

The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : LSA
Full Edited : LSA

Riang Ria with my siblings :D !